Verkkokaupan ehdot

Verkkokaupan ehdot:

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 8.1.2020 alkaen.

Verkkokauppa:

SNT-Group Oy
Teerivuorenkatu 5-7
33300 Tampere
poppanavakka@snt-group.fi
2863778-3

Tilaukset:

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Jos maksuehtonne on 14 pv netto (yritykset, yhdistykset, oppilaitokset tms.) toimitamme laskun paketin mukana HUOM! jollei yrityksenne tai oppilaitoksenne ole vielä kirjautunut, voitte lähettää meille ostoskorinne sähköpostitse laskutettavaksi. Tässä vaiheessa lisäämme mahdolliset yritys ja oppilaitoksen alennukset.

Saat tilauksen tehtyäsi sähköpostitse tilausvahvistuksen. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme myymälämme aukioloaikoina. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Postimyyntitilauksesi voit jättää myös sähköpostiimme tai puhelimitse maanantaista perjantaihin kello 9.00-17.00 numeroon (03) 2525 811. Toimitusaikamme on 2-4 arkipäivää. Toimitamme verkkokauppatilauksia ainoastaan Suomeen.

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Poppanavakka yleiset ehdot.

Maksaminen ja maksutavat:

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku sekä verkkopankkimaksut. Varaamme oikeuden palauttaa osan suorituksesta mikäli jokin tilatuista tuotteista on pysyvästi loppunut.

Käyttäjä ja tili:

Nettikauppaan voit kirjautua heti tai vasta kun lähetät tilauksen. Uutta tilausta tehdessäsi antamalla salasanasi ja sähköpostiosoitteesi kirjaudut sisään vanhana asiakkaana.

Jos olet unohtanut salasanasi klikkaa kohtaa "olen unohtanut salasanani" ja anna sähköpostiosoitteesi, niin saat uuden salasanan sähköpostiisi välittömästi. Kohdassa "Omat tiedot" voit muuttaa salasanasi halutessasi sinulle helpommin muistettavaksi.

Toimitus:

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulumme ovat kiinteät posti- ja noutopaketeille tilauksen koosta riippumatta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Toimitamme tilaukset yleensä jo seuraavana arkipäivänä. Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut varastostamme, ilmoitamme siitä sähköpostiviestillä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Paketit toimitamme postitse mutta suuret, tilaa vievät (esim. vanutoimitukset) toimitamme Matkahuollon kautta.

Perimme postipaketeista lähetyskuluina kiinteän 6,90€ maksun kaiken kokoisilta lähetyksiltä. Runsaasti tilaa vieviin, 150 cm leveisiin vanurullatoimituksien tai kangasrullatoimituksien toimituskuluihin lisäämme tiaavievien lisämaksun 12,50€. Tarkemmin aiheesta vanujen tuotesivulla.

JOS HALUATTE LASKUN LÄHETETTÄVÄKSI POSTITSE ERI OSOITTEESEEN, VELOITAMME SIITÄ KIRJEEN LÄHETYSKULUT 1,50 €. Sähköpostilaskuista emme peri ylimääräistä maksua.

Palautusehdot:

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Palautusoikeutta ei ole määrämittaan leikatuilla kankailla, trikoilla eikä nauhoilla.  (Kuluttajansuojalaki 9 Luku 10 § (5.1.1994/16). Näiden palautuksesta voimme sopia tapauskohtaisesti. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu.

Virheellisten tuotteidon osalta palautuskustannukset hyvitetään asiakkaalle, mutta mikäli asiakas haluaa palauttaa virheettömän tuotteen, vain tuotteen arvo hyvitetään, mutta asiakas palauttaa tuotteen omalla kustannuksellaan.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla sähköpostilla. Peruutusilmoitus lähetetään osoitteeseen poppanavakka@snt-group.fi. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset:

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti:

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet:

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Lahjakortti